Spørsmål & Svar

zondo-supportKundeservce er et av våre   satsingsområder

Derfor har vi et avansert supportsystem i bakhånd, som hjelper oss å hjelpe deg! Sender du en e-post til support@zondo.no vil en av våre eminente medarbeidere svare deg så fort som mulig – så bra som mulig! Vi svarer både på e-post og telefon, men for raskest behandling ta kontakt via supportsidene inne på dine kundesider.

Ønsker du å ringe oss, kan du også gjøre det på telefon 62000 808.
Våre åpningstider er man – fre 08:30 – 16:00

«Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar»


 

Faktura / Faktura

Ja, det er mulig. Det er da viktig at du snarest mulig tar kontakt med oss for å avtale dette.

Om du venter for lenge med å ta kontakt, eller ikke følger avbetalingsplanen som vi har blitt enige om vil tjenesten bli stengt.

Vi sender ut faktura pr. e-post til alle vår kunder. De som ønsker det kan i tillegg få tilsendt faktura pr. post. Dette koster kr. 35 pr. faktura. Du kan selv endre disse innstillingene på dine kundesider.

Vi sender ut faktura til alle kunder pr. e-post. Dem som ønsker det, får i tillegg faktura pr. post. Om du ikke velger faktura pr. post slipper du å betale fakturagebyr.

På kundesidene dine kan du selv sette opp hvordan du vil motta faktura fra oss.