Spørsmål & Svar

zondo-supportKundeservce er et av våre   satsingsområder

Derfor har vi et avansert supportsystem i bakhånd, som hjelper oss å hjelpe deg! Sender du en e-post til support@zondo.no vil en av våre eminente medarbeidere svare deg så fort som mulig – så bra som mulig! Vi svarer både på e-post og telefon, men for raskest behandling ta kontakt via supportsidene inne på dine kundesider.

Ønsker du å ringe oss, kan du også gjøre det på telefon 62000 808.
Våre åpningstider er man – fre 08:30 – 16:00

«Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar»


 

Faktura / Oppsigelse

Du kan si opp tjenesten når som helst. Tjenesten vil ikke slutte å virke før perioden du har betalt for er utløpt.

Normal oppsigelses tid er 30 dager før ny periode påløper. Du finner denne datoen ved å logge deg på kundesidene dine. I tabellen over hvilke tjenester du har hos oss står datoen for neste fornyelse bak hver enkelt tjeneste. Oppsigelsestiden er da 30 dager før denne datoen. Sier du opp etter denne fristen, må du betale for en ny periode.

En domenesøknad er bindende. Det er ikke mulig å kansellere en domeneregistrering. Vi har hatt utgifter med å registrere domenet som ikke er mulig å refundere. Det finnes noen få unntak:

1. Om du har bestilt et .no domene og ikke har sendt inn egenerklæringen ennå. Du kan da bare la være å sende inn denne, og domenet vil ikke bli registrert.
2. Dersom du kontakter oss (fortrinnsvis per telefon) før du får tilsendt bekreftelse på at domenet er registrert vil det i noen tilfeller være mulig å stoppe registreringsprosessen, og du slipper å betale.

Har du mottatt bekreftelse om at din konto er aktivert er det ikke mulig å kansellere bestillingen.

Webhotell eller andre tjenester som tilknyttet domenet er det mulig å kansellere selv om du har mottatt bekreftelse.

Dersom du har fått faktura fra oss og vil avbestille domene og eller webhotell så kan du åpne en supportsak fra kundesiden og gi beskjed. Dersom du sier opp innen 30 dager før fornyelse av domene/webhotell så vil vi slette kravet og tjenestene. Dersom faktura er for et forhold som er mindre en 30 dager eller etter forfall så kan du fortsatt si opp, men du må betale fakturaen fra oss og vil i prinsippet kunne bruke dette et år til.

Oppsigelse av tjenesten gjøres ved at kunden logger seg inn på sin kundeside og legger inn en hennvendelse om at tjenesten ønskes sagt opp. Oppsigelser gjort pr. telefon til vårt supportsenter eller via e-post er ikke gyldige om det skulle oppstå en tvist om oppsigelse er gjort i rett tid.