Spørsmål & Svar

zondo-supportKundeservce er et av våre   satsingsområder

Derfor har vi et avansert supportsystem i bakhånd, som hjelper oss å hjelpe deg! Sender du en e-post til support@zondo.no vil en av våre eminente medarbeidere svare deg så fort som mulig – så bra som mulig! Vi svarer både på e-post og telefon, men for raskest behandling ta kontakt via supportsidene inne på dine kundesider.

Ønsker du å ringe oss, kan du også gjøre det på telefon 62000 808.
Våre åpningstider er man – fre 08:30 – 16:00

«Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar»


 

Oppsett av epost / POP3

Start outlook 2010

Naviger til Fil | Informasjon | Kontoinnstillinger | Kontoinstillinger...


I vinduet som vises, velger en Ny...



Velg Konfigurer serverinnstillingene eller flere servertyper manuelt



Velg E-post på Internett



Fyll ut:
Navn
E-postadresse

Kontotype: POP3

Server for innkommende epost er ditt domenenavn
Server for utgående e-post er ditt domenenavn

Brukernavnet er din epost adresse
Passordet er det passordet du har satt i cpanel

Huk av Husk passord hvis du ikke ønsker å oppgi passordet hver gang du sjekker/sender epost

Når alt er utfyllt, trykk på knappen Flere innstillinger...



Huk av Serveren for utgående e-post (SMTP) krever godkjenning
Det skal også være valgt Bruk samme instillinger som serveren for innkommende epost


Velg deretter fanen Avansert



Sett Utgående e-post (SMTP) til 587
Under Levering velger du om hvor lenge en kopi av eposten skal ligge på serveren eller om den skal slettes når den blir slettet lokalt
Jo lengre eposten ligger på serveren, desto mer plass vil du bruke. Det er ikke noe problem å oppgradere størrelsen på ditt webhotell, men det vil
tilkomme en kostnad.

Trykk OK og deretter Neste og det vil komme opp en test som viser om oppsettet ditt virker.

Start outlook 2007

Naviger til Verktøy | Kontoinstillinger...


I vinduet som vises, velger en Ny...



Velg Konfigurer serverinnstillingene eller flere servertyper manuelt



Velg E-post på Internett