Spørsmål & Svar

zondo-supportKundeservce er et av våre   satsingsområder

Derfor har vi et avansert supportsystem i bakhånd, som hjelper oss å hjelpe deg! Sender du en e-post til [email protected] vil en av våre eminente medarbeidere svare deg så fort som mulig – så bra som mulig! Vi svarer både på e-post og telefon, men for raskest behandling ta kontakt via supportsidene inne på dine kundesider.

Ønsker du å ringe oss, kan du også gjøre det på telefon 62000 808.
Våre åpningstider er man – fre 08:30 – 16:00

“Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar”


 

Generelt / Innlogging

Logg inn på kontrollpanel («cPanel») på følgende adresse:
- http://DITT_DOMENE/cPanel (hvor du bytter ut DITT_DOMENE med ditt eget domene)
- logg inn med brukernavn og passord du fikk tilsendt i forbindelse med opprettelse av ditt webhotell.

Om du har glemt brukernavn eller passord må du legge inn en support ticket

Innlogging finner du på fremsiden. Om du har glemt passord eller e-post kan du trykke på knappen "glemt e-post eller passord", og du vil få dette tilsendt.

På kundesidene dine kan du laste ned faktura, endre adresse, se innbetalinger, spørre om hjelp og se en oversikt over din konto.

Det som av og til for noen er et problem er at kontrollpanelet kjører på en annen «port» (2082) enn det som er standard for websider. Dette kan være et problem dersom man sitter bak en brannmur som er stilt inn til å kun slippe deg inn på websider som kjører på port 80 (standard port for websider). Om du administrerer brannmuren selv kan du forsøke (på eget ansvar) å skru av brannmuren mens du logger inn for å se om det kan være dette som er problemet. Om det viser seg at du da kommer inn bør du forsøke å få justert innstillingene for brannmuren din slik at den slipper deg inn på port 2082 hvor cPanel ligger. Husk bare å slå den på igjen etterpå. Om du sitter i et nettverk og hvor brannmuren ikke ligger på din maskin må du nesten kontakte de/den som administrerer brannmuren og høre om du ikke kan få tilgang til å gå inn på websider som kjører på port 2082 (cPanel). Det samme gjelder for webmail som kjører på port 2095.

Om vi har e-post adressen vi har registrert på deg ikke er aktiv lenger vil du ikke kunne motta passordet vi sender deg. Du må da ta kontakt med oss for å få oppdatert e-post adressen.