Spørsmål & Svar

zondo-supportKundeservce er et av våre   satsingsområder

Derfor har vi et avansert supportsystem i bakhånd, som hjelper oss å hjelpe deg! Sender du en e-post til [email protected] vil en av våre eminente medarbeidere svare deg så fort som mulig – så bra som mulig! Vi svarer både på e-post og telefon, men for raskest behandling ta kontakt via supportsidene inne på dine kundesider.

Ønsker du å ringe oss, kan du også gjøre det på telefon 62000 808.
Våre åpningstider er man – fre 08:30 – 16:00

“Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar”


 

Faktura / Innbetaling

Det tar normalt 2-4 dager fra du har registrert betalingen i din bank, til vi får registrert den i vårt system. Innbetalingen vil være synlig på dine kundesider så snart den er registrert hos oss.

Om en innbetaling ikke blir registrert er det viktig at du tar kontakt med oss så snart som mulig, slik at vi sammen kan finne ut hva årsaken kan være. Det er da viktig for oss at du undersøker hvilken dato betalingen er trukket fra din konto og til hvilken konto du har betalt pengene til. Dette gjør at det er lettere for oss å finne ut av problemet.