Spørsmål & Svar

zondo-supportKundeservce er et av våre   satsingsområder

Derfor har vi et avansert supportsystem i bakhånd, som hjelper oss å hjelpe deg! Sender du en e-post til [email protected] vil en av våre eminente medarbeidere svare deg så fort som mulig – så bra som mulig! Vi svarer både på e-post og telefon, men for raskest behandling ta kontakt via supportsidene inne på dine kundesider.

Ønsker du å ringe oss, kan du også gjøre det på telefon 62000 808.
Våre åpningstider er man – fre 08:30 – 16:00

«Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar»


 

Faktura / Tilbakebetaling

Du kan få tilbakebetalt pengene ved å legge inn en ticket/support henvendelse med ditt konto nummer. Vær oppmerksom på at det ikke vil bli betalt tilbake noe før transaksjonen er registrert på kundesiden.

Et alternativ til tilbakebetaling er å få beløpet motregnet på neste faktura. Du trekker da beløpet du har betalt for mye i fra på din neste innbetaling.